שלום לך, נוגה!
טוב,
האמת הייתי חייבת לעצור באמצע יום מטורף ולכתוב את המאמר הזה בעיקר בגלל שלדעתי הוא סופר חשוב ויש לו מוסר השכל מעניין.
בשבועיים האחרונים, יצא לי לחוות התקפה סופר אגרסיבית של מהלך שיווקי לא חינני (ואם נדייק סופר מזעזע) בעיניי ובלי להזכיר שמות (כי זה לא רלוונטי) השמות שמורים במערכת.
אנתח כאן כמה תובנות מה Case Study המחניק הזה כדי שלקוחותיי הנפלאים לא ישגו ויחזרו על טעויות כאלה, ירשם בפרוטוקול שהמך הגועלי הזה התחיל בפרסום ממומן שקפץ לי בפייס עם דף נחיתה שהחלטתי שאני חייבת חייבת חייבת לראות מה הולך שם אני בתצפית על זה כבר חודש והנה סיכום המחקר!
אז חברים,
בטח לשווק ובטח למכור !
אבל
לא בפראות, ברכות
לעיתים שיווק יותר מידי אגרסיבי (כן כן, יש דבר כזה)
עשוי לעשות נזק גדול למוניטין של המותג שלכם הרבה יותר מתועלת.
הנה התקציר:
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.