חפירות בשיווק - נוגה וידר - בונה מותגים שמשנים את החיים

חפירות בשיווק

28/02/2022

שלום לך, נוגה!

טוב,

האמת הייתי חייבת לעצור באמצע יום מטורף ולכתוב את המאמר הזה בעיקר בגלל שלדעתי הוא סופר חשוב ויש לו מוסר השכל מעניין.

בשבועיים האחרונים, יצא לי לחוות התקפה סופר אגרסיבית של מהלך שיווקי לא חינני (ואם נדייק סופר מזעזע) בעיניי ובלי להזכיר שמות (כי זה לא רלוונטי) השמות שמורים במערכת.

אנתח כאן כמה  תובנות מה Case Study המחניק הזה כדי שלקוחותיי הנפלאים לא ישגו ויחזרו על טעויות כאלה, ירשם בפרוטוקול שהמך הגועלי הזה התחיל בפרסום ממומן שקפץ לי בפייס עם דף נחיתה שהחלטתי שאני חייבת חייבת חייבת לראות מה הולך שם אני בתצפית על זה כבר חודש והנה סיכום המחקר!

  1. הלקוחות לא מחכים קצרי רוח לשמוע איזה מהממת את ולמה הם חייבים אבל חייבים להיות מותקפים במשך 14 יום ברציפות 3 פעמים ביום!!! כולל שבת! במיילים עוקבים שאין להם שום ערך ורק אומרים לרכישה לחץ כאן, במחיר המוזל מסתיים!
  2. אז הבנו שאת מוכרת, סבבה על הכיפאק! אבל מה עם קצת ערך , משהו שנכיר, נטעם, נרגיש שבא לנו לשלם לך באהבה. אפילו כשיוצאים עם מישהו מקובל קודם להזמין לדייט, לארוחה, מינימום לקפה אבל קודם לקפוץ למיטה? וואלה הרגיש לי מה זה זול.
  3. מעליב אותי ומכעיס אותי שאת מתייחסת אליי כאילו אני מכונה שמדפיסה עבורך כסף ! לרגע לא הרגשתי שאת מציעה משהו מרתק שאני חייבת לפתוח את הארנק עבורו, ואת דוקא נשמעת לי בחורה מאוד אינטיליגנטית.. אבל, המהלך השיווקי הגועלי לא מחמיא לך חבל…
  4. דחילק – אני לא מטומטמת, ושום מייל משובט עם כותרת שמבטיחה לי מיליונים לא עושה לי את זה. נהפוך הוא, זה רק עושה נזק למוניטין של המותג שלך כשאת נתפסת לא אמינה ושרלטנית כבר מיצינו את הכותרת של איך לעשות מילייון דולר פאסיבי…
  5. כשאני מקבלת 14 מיילים ברציפות, כולל שבת, המחשבה הראשונה שעולה לי לראש היא לא שאת סופר משקיענית, אלא שאת סופר חפרנית ומשועממת ! ברור ששמת את זה באוטומציה אבל תגידי את לא בודקת את האוטומציה לראות מי הסיר את עצמו מהרשימה שלך בעקבות ההתקפה האגרסיבית הזאת?
    ובעיקר אני לא מצליחה להבין איך, איך איך אם יש לך עסק משגשג ומצליח את מצליחה להתעסק 24/7 ביממה רק בשיווק, כולל שבת !
  6. מתחננת בבקשה אל תעתיקי דפי מכירה מאף אחד, יכולתי לזהות בכל מייל מה העתקת, ממי העתקת ומתי. ואני אני לא מרגישה שכדאי לי להוציא את הכסף שלי על העתק או שכפול של מישהו, לרוב אני מעדיפה לשלם למקור.
  7. לסיכום כל התקפת האב"כ הזאת: הנזק שנעשה למוניטין של המותג שלך הוא עצום.

אז חברים,

בטח לשווק ובטח למכור !

אבל

לא בפראות, ברכות

לעיתים שיווק יותר מידי אגרסיבי (כן כן, יש דבר כזה)

עשוי לעשות נזק גדול למוניטין של המותג שלכם הרבה יותר מתועלת.

 

הנה התקציר:

  1. תנסו לתת ערך אמיתי.
  2. לא להעתיק, להמציא ולעשות משהו אחר כובש ויצירתי.
  3. תראו את הבן אדם שמאחורי הכסף. לקוחות אוהבים להרגיש שמתייחסים אליהם.
  4. שמרו על מינוני שיווק שפויים. 3 מיילים ביום זה לא שפוי זה חיזור גורלי ועוד שניה יבשלו לי את הארנב.
Facebook Comments Box
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.