איך מותג מתכנן את השיווק שלו? - נוגה וידר - בונה מותגים שמשנים את החיים

איך מותג מתכנן את השיווק שלו?

09/11/2015

שלום לך, נוגה!

כשאתם מותג – אתם מתכננים את השיווק!

1200X1200 marketing managmen-01

הפלא ופלא –  המותג מתכנן את השיוווק שלו,
הוא לא שולף אותו!
בשיווק של מותג אין מקום לאילתורים של הרגע האחרון או מהלכים מיותרים שלא מובילים לשום מקום.

לכל מהלך יש מטרה ויש יעד.
מעליהם, יש אסטרטגיה וכל השיווק מתוכנן כדי להשיג את את המטרה.

מה מיוחד בשיווק של מותג?

למותג יש אג'נדה –
אני יודע מה אני רוצה להשיג בתוך כל הטירוף הזה שנקרא שיווק.
אם אין לכם אג'נדה – תעצרו ותחליטו מה האג'נדה.

מותג נהנה מהשיווק
המרכיב החשוב השני בשיווק של מותג – זה להנות ממנו.
אם אנחנו סובלים ומכינים משהו משעמם בטח לא נצפה שזה יעניין את הלקוחות שלנו נכון?
כפי שנאמר, "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך!"
אני ממש משתדלת להנות ולעשות דברים מדליקים ומשוגעים שיעשו לאנשים שמח בלב. וחשוב לי להנות מזה, כי אם לי לי זה לא יגרום הנאה, אז למה שזה יגרום הנאה למישהו אחר?

הנה דוגמא לסרטון  שעשינו ורואים שאני נהנית.  האמת, הוא גם הצחיק המון אנשים.


בשיווק של מותג יש מעוף –
העידן החדש הוא כזה שכולם מוכרים, כולם משווקים כולם דוחפים
והצרכן אבוד מבולבל מתוסכל פשוט לא יודע לבחור!!!!
אני קוראת לזה: "תופאח מוחי"
הלקוחות מרגישים שתפח להם המוח מרוב מסרים שיווקיים, וכולם נראים ונשמעים להם אותו דבר.

מותגים רציניים משקיעים ומחדשים ממציאים משהו חדש, שיש בו מעוף, ולא מעתיקים מאחרים ואז נראים כמו איזה שיבוט, שכפול, משמעם ומייבש

בשיווק של מותג יש תוכן חדשני.
מותג לא מחדש רק במוצר או בשירות שהוא מציע, אלא גם במסרים ובתכנים.
הוא מנסה להוציא דברים מהקשרם ולחבר אותם ממקום אחר
כך שהלקוחות יוכלו לקבל פרספקטיבה חדשה

בשיווק של מותג יש ערך אמיתי, לא בנאלי.
כולם אומרים לכם "תנו ערך תנו ערך"
סבבה, הבנו את הרעיון הזה של לתת ערך,
כולנו נותנים ערך,
אבל הרעיון בלתת ערך מוסף, הוא לתת ערך אמיתי גדול,
ערך שונה שיגרום לאנשים להתרגש ולקבל השראה
(TOCHED, MOVED & INSPIRED)
השראה שתגרום לאנשים לעשות שינוי.

למותג יש תדר של שימחה ואופטימיות –

מותג מציע ללקוחות חיבור לעצמם
מצליח להראות להם אופק אופטימי
מראה להם שיכול להיות שינוי
הרבה אנשים מדברים על כאב, איום, הפחדה
כדי ללחוץ לאנשים על הכאב שלהם.
מה, הלקוחות לא יודעים שכואב להם?!
הם יודעים!
בואו לא נעשה להם יותר כואב ממה שכבר כואב להם
בואו ניתן להם קרן אור.

אלו לפחות מרכיבי השיווק שעובדים עבוורי – ואלו הן התפיסות שלי.
לכן אני ממליצה גם לכם להתחיל לעשות דברים קצת אחרת

נ.ב
אפשר להירשם לסדנה "מטרות ויעדים" ו"איך לבנות מותג בפייסבוק", בהם נתייחס לכל המרכיבים האלה ונבין איך להשתמש בהם נכון כדי למשוך אנשים למותג שלך.

נוגה וידר
אסטרטגיית מיתוג ושיווק יצירתי

Facebook Comments Box
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.