למה דף הנחיתה של ד. לא מביא לקוחות - נוגה וידר - בונה מותגים שמשנים את החיים

למה דף הנחיתה של ד. לא מביא לקוחות

22/01/2024

שלום לך, נוגה!

מסקנות פרשת "הונאת השיווק" מתפרסמות:

למה דף הנחיתה של ד. לא מביא לקוחות למרות שהוא בנוי לפי כל הכללים והיא הוציאה עליו אלפי שקלים?

העדויות החדשות של החוקרים
נוגה וידר, מומחית המיתוג של ישראל:

"שיווק ומיתוג לא באמת עובדים אם אין סנכרון בין דף הנחיתה והתכנים השיווקיים ובין הפנימיות של בעל העסק והאמונות שלו"

מאת: הכתב לענייני בילוש

האם השקעה של עשרות אלפי שקלים וחצי שנה של עבודה מאומצת על בניית מותג מוביל ירדו לטמיון?

מחלקת הגישוש בילוש חקרה ובדקה כיצד ייתכן  שד' (השם המלא שמור במערכת) השקיעה עשרות אלפי שקלים בשיווק העסק שלה והרבה מאד שעות עבודה, לאחר שפנתה לאנשי המקצוע הטובים ביותר, לא הצליחה להביא לקוחות לעסק שלה.

יש לציין כי החוקרים אישרו שטובי הקופירייטרים כתבו את התוכן וטובי והמעצבים עיצבו את דפי הנחיתה והפוסטים. בנוסף ד' הפעילה קמפיין עם קמפיינר מקצועי – אך כל אלו לא עזרו. "בדקנו את כל המשפך השיווק של ד', שהינה יועצת לכלכלת המשפחה. לא מצאנו דופי במסרים", אומר גשש בלש  ראשי הגיש הבוקר את מסקנותיו.

"ערכי המותג היו ברורים, קהל היעד היה מוגדר היטב והמסרים הותאמו לקהל בצורה טובה. העיצוב היה 'ליגה', בשפת העם ומיצב את ד' כאוטוריטה בתחומה. על פניו, כל העסק היה צריך לעבוד".

אם כך, מדוע ד' לא קיבלה לקוחות?

"במהלך החקירה בדקנו את ה- DNA של ד' והשווינו עם שרידי ה-DNA שמופיעים בעמוד הנחיתה וגילינו כי אין מספיק מתאם ביניהם.
זה כבר העלה את החשד לגבי מהות הבעיה שגרמה למחדל".

מה היה החשד?

"הטעות הראשונה בשרשרת הייתה שד' חששה להוציא את האני האותנטי שלה", מסביר החוקר הראשי.

"לדוגמה, הרגישות שלה, האופטימיות שלה והאנרגיה המיוחדת שלה לא באו ליידי ביטוי. היא חשבה שבמקצוע שלה היא צריכה להצטייר כחדה, אנליטית  וקפדנית ולכן לא הביאה את החלקים האלה ליידי ביטוי. היא הציגה מצג שווא ולמעשה נדמתה כמעט לכל בעל מקצוע אחר בתחום. אבל זה לא היה הכול".

מה עוד מצאתם?

"בבדיקת רנטגן, שאומתה על ידי פוליגרף, מצאנו שעמוק בפנים ד' לא האמינה שאנשים שנמצאים במינוס יכולים לשלם לה. היא אמנם למדה איך להציג להם את הדברים בצורה כזו שהם לא ירגישו את התשלום, כי הרי היא תחסוך להם יותר כסף מהסכום שהם ישלמו לה, אבל היא פחדה שהיא לא תצליח לעשות את זה עם כל משפחה. הפחד הזה וחוסר האמון שלה, הביאו לכך שהאנשים המתאימים לא פנו אליה, וכל מי שפנה אליה לא סגר איתה".

המומחית למיתוג חושפת: זו האמת לגבי השיווק והמיתוג:

פנינו למומחית המיתוג של ישראל, נוגה וידר, כדי להבין האם זה יכול להיות ומה אפשר ללמוד מממצאי התחקיר. "האמת העירומה היא ששיווק ומיתוג לא באמת עובדים אם אין סנכרון בין דף הנחיתה והתכנים השיווקיים ובין הפנימיות של בעל העסק והאמונות שלו", אומרת לנו וידר.

"למעשה 'מותג אנושי' נבנה מבפנים כלפי חוץ. אם בתוכו בעל העסק חלש ולא בטוח בעצמו – גם המיתוג המצוחצח והמשויף ביותר לא יעזרו. העבודה צריכה להתחיל מבפנים. לעבוד על ליטוש היהלום שבפנים, ואז לצאת לאור עם המיתוג. אחרת זה פשוט לא יצליח".

רגע, את מגיעה מעולם המיתוג והשיווק. את בעצם אומרת שהכול זה שקר?

"אין ספק שבעולם הזה יש מניפולציות. אני מאז ומתמיד הייתי בעצם מאמנת אישית, שעוזרת לבעלי עסקים למצוא את ה'אני האמיתי' שלהם ולחזק את האמונות שלהם. רק אז עזרתי להם להביא את עצמם ליידי ביטוי בעולם בעזרת מיתוג. אתם מציגים אותי כמומחית למיתוג, אבל המומחיות הראשונה שלי היא לעזור לאדם שמגיע אלי לחפור פנימה, לזהות את הגדולה שבו, לשנות את האמונות המגבילות שלו ואת ההרגלים המעכבים שלו. רק  כך אפשר לבנות מותג מוביל. אני יודעת שבלי זה – שום דף נחיתה מפונפן לא יהיה באמת ממיר".

תודה, נוגה. מה צריך לעשות מי שרוצה לעשות את זה איתך?

פשוט למלא את הפרטים למטה ואני כבר אחזור אליו.

 

Facebook Comments Box
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.