האם אתה מבוקש? או נואש? - נוגה וידר - בונה מותגים שמשנים את החיים

האם אתה מבוקש? או נואש?

25/11/2015

שלום לך, נוגה!

הטעות השיווקית של הלקוחה המפורסמת.

השבוע פגשתי לקוחה שהיא אושיית רשת מאד מוכרת, מפורסמת בטירוף, כולם מכירים אותה.
אבל מה?
אין לה לקוחות משלמים
מה שנקרא אצלנו: חול חול ואין מה לאכול!Desperate-Favorite_1200x1200

נדהמתי.
אני יודעת שיש לה  נוכחות שיווקית מטורפת, היא עושה את מה שצריך,
אז איך זה יכול להיות?

כשחפרתי יותר לעומק, הסתבר לי שהיא עושה את אחת הטעויות השיווקיות שממש כדאי לכם להימנע ממנה  שהיא חופרת ברמות על. היא מוציאה דיוורים לרשימה שלה כל יום!!!  בייום 'חלש' היא מעלה 3 סטטוסים לפייסוש, שזה  מינימום 21 סטטוסים בשבוע.

בנוסף. היא מתקיפה קבוצות פייסבוק ללא הכרה וללא אפלייה על רקע דת, גזע או מין, גם אם הפוסטים שלה לא קשורים לנושא הקבוצה ובלי קשר לאיכות הקבוצה וזהות החברים.

ואחרי התקפה שכזו – לקוח פוטנציאלי שמקבל ממנה דיוור בבוקר,  רואה פוסטים שלה בפיד כמה פעמים ביום ועוד שני פוסטים לא קשורים בקבוצות שהוא חבר בהן –  מה אתם חושבים שהוא אומר לעצמו?

הוא אומר "ואוו, מה זה התותחית הזו, היא בטח מה זה מבוקשת!"?

לא, ממש לא, סביר יותר שהוא אומר לעצמו

"בואנה, זאתי אין לה חיים. היא כנראה ממש נואשת!"

וכל אחד שחשוף לכל השיטפון הזה, חושב אותו דבר.

 

יש מונח שנקרא "אובר סיילינג" – מכירת יתר

מכירת יתר עושה נזק אמיתי למותג, כי היא אמנם יוצרת לו מוניטין, אבל מוניטין רע,

מוניטין שלתקן אותו אחר-כך יהיה סיפור הרבה יותר מורכב, מאשר ליצור מלכתחילה מוניטין בצורה נכונה.

אז, קודם כל – עצה טובה ממני אליכם:

שילחו מייל פעם בשבוע לרשימת התפוצה – זה מספיק, זה אחלה, וזה לא מציק.

ובכל מקרה, שנייה לפני שאתם עומדים ללחוץ על ההדק של המקלדת, תבדקו עם עצמכם:

האם נכון לי  להוציא את המייל הזה?

האם טוב לי לשגר את הסטטוס הזה?

האם זה יחזק או יחליש את המוניטין של המותג שלי?

אם חשוב לכם לבנות מותג עם מוניטין טוב, שיביא  לקוחות

ולעשות זאת בצורה מקצועית ואיכותית בלי לעשות טעות שתזיק למוניטין,

אתם מוזמנים להצטרף אליי לקורס המיתוג  "להיות אני זה הכי!"

 

אחרי שבמהלך השנים ליוויתי כמה מאות בעלי עסקים,

(וגיליתי להם שהם הרבה מעבר ל"בעלי עסקים" – הם מותגים)

גיבשתי את הקורס הזה שבו כל בעל עסק יגלה לפני הכל את עצמו, בדרך להפוך למותג.

מוזמנים לקרוא עוד על הקורס כאן

 

אין לכם זמן לקרוא את הכל?  בואו נקצר את זה לסנאפ-צ'אט:

על מה מדובר?

זהו קורס שמטפל בבעל העסק עצמו. לפני כל העטיפות!

במה הוא עוסק?

בתודעה, בתדר אנרגטי, בדברים שעוזרים להצליח מבפנים!

רגע, את עוסקת במיתוג עסקי או בהתפתחות אישית?

עלית עליי! אני אכן עוסקת בהתפתחות אישית ובהגשמה עצמית

שבעיניי הם הבסיס לכל הצלחה עיסקית.

ולא נדבר על ביזנס?

בטח שנדבר! נתחיל מדרך החשיבה והחזון של מותג,
מה מניע אותו, דרך החיים שלו, ומשם – לעסקים:
מוצרים ושירותים, תשתית שיווקית, שיתופי פעולה, לקוחות…

למה שלא נתחיל ישר מהביזנס?

שמחה ששאלת.
אני ממשילה את זה לעגבניה ירוקה שאנו צובעים אותה מבחוץ באדום.
האם זה הופך אותה לאדומה? לא. השקר יתגלה אחרי ביס אחד.
מה כן יהפוך אותה לאדומה? הבשלה.

גם בשביל להפוך למותג צריך להבשיל – דרך רצון, חזון, תשוקה ואמונה

אז, אחרי הקורס הזה נהפוך לאנשים מאמינים?

האמת היא שזה קורה די בהתחלה.
וככל שנתקדם ניגע בפחדים, ברצון בשינוי, בהגשמה. נדבר על המודל העסקי, על 'רוח' המותג.
ונדייק את הדרך עד ליעד מותג משפיע שמרוויח הרבה כסף!

מעניין אותך להירשם לקורס שיהפוך אותך למותג מבוקש? ללחוץ כאן

רגע, אבל כמה זמן הקורס הזה נמשך? 

הקןרס כולל 8 מפגשים בני 5 שעות כל אחד
שבהם אני אלווה כל אחד באופן אישי עד ליצירת מותג

מתי מתקיים?

פעם בשבוע, בימי חמישי בין 9:00-14:00)

איפה?

המפגשים מתקיימים במקום מקסים באווירה כפרית (במושב מזור, 5 דקות מפתח תקווה)

עזבי… לא יעבוד. את יודעת כמה ניסיתי?… אני עושה 300% ולא מצליח!

כן. אני יודעת. אבל מהניסיון שלי אני יודעת  שכדי  להצליח לא צריך 300%, אלא רק את ה- 100%  האמיתיים והמדוייקים שלך.

אני מעמידה לרשותך את הניסיון המוכח שלי, אחרי שעזרתי כבר למאות עסקים לבנות מותג מצליח ומרוויח. את הניסיון שלי הפכתי ל-8 מפגשים בלתי נשכחים, כולם בגובה העיניים ובלי 'מילים גבוהות'.

יש בונוס?

בטח! המון הומור וחוויות, והאמת גם אוכל פיגוזי.
יש עוד צ'ופרים שתראו בהמשך…

הנה, למשל, אפרת המדהימה שהעסק שלה המריא למחוזות אחרים בדיוק בזכות השיטה הזו

והנה אורית המהממת שגם היא עברה אצלי תהליך יוצא דופן והתוצאות – בהתאם

והנה עוד לקוחות מרוצים שמספרים על התהליך שלקח אותם רחוק

 

נתראה!

נוגה וידר
אסטרטגיית מיתוג ושיווק יצירתי

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.