שלום לך, נוגה!
אתמול קיבלתי מייל מחברה יקרה ואהובה.
אשת מקצוע מעולה שהיא בעיניי אחת השאקליות הגדולות שקיימות בשוק שלה, ולמייל הזה היא נתנה כותרת מאוד מושכת, שגרמה לי לפתוח את המייל מיד.
הכותרת יצרה ציפייה מטורפת לקבל ערך מאד מעניין.
אני מקליקה על המייל, ומה אני מגלה?
שהיא מוכרת לי!!!
בלי בושה, בלי חשבון, בלי יחסים, בלי כלום. פשוט מוכרת!
התנהלות כזו יוצרת אצלי (ובטח גם אצל הלקוח שלכם) אכזבה!!!
זה מעביר מסר של חוסר כנות –
הבטחת משהו אחד – סיפקת משהו אחר.
כגודל הציפייה – כך גודל האכזבה
כשאתם מתנהלים כך ברשימת התפוצה שלכם, זה מוריד את המוניטין שלכם.
אבל זו הייתה רק חצי הצרה.
כי מילא, נניח שהיא היתה מוכרת לי את עצמה,
או קי, על הכיפאק אני מתה עליה, אני מתה על מה שהיא עושה, אני באה לקנות!
אבל לא, היא לא מוכרת לי את עצמה ואת הדברים המדהימים שהיא עושה,
דברים שברור שהייתי קונה, כי אני לקוחה שבויה שלה, ולא סתם אני ברשימת התפוצה שלה.
אבל במייל הזה היא מוכרת לי מישהו אחר!!!
ולא רק שהיא מוכרת מישהו אחר,
אלא שזה מישהו מעפאן, שאין סיכוי בעולם שהיא היתה ממליצה עליו כי זה ממש לא ברמה שלה.
הוא פשוט לא בליגה שלה!
איך הרגשתי?
WTF$$#^&%^?
הרגשתי לרגע כמו כספומט' שאפשר בכל רגע נתון לחלוב אותו.
זו הייתה תחושה של השפלה, של ניצול. שעשה שימוש במייל שלי לרעה.
"אז מה, לא להמליץ על אף אחד"?
"לא לעשות שיתופי פעולה"?
אולי אתם תוהים, איפה עובר הגבול?
אז זו השובה שלי – בטח להמליץ, בטח לעשות שיתופי פעולה ובטח למכור
אבל לא בפראות.. ברכות.
אז איך עושים את זה?
אלו כמה טיפים שימושיים מניסיוני, שיאפשרו לכם לשלוח מיילים מכירתיים שהלקוח יכול 'לבלוע', בצורה שיורדת לו בגרון בקלות, בלי להיתקע ולגרום לו להיחנק:
אז איך אותה קולגה שאני מתה עליה, ששלחה את המייל שסיפרתי לכם עליו, הייתה יכלה לעשות את אותו הדיוור אחרת? בצורה שאני לא ארגיש פראיירית? שאני לא אחשוב שהיא עוד איזה ספאמרית מטרידה?:
פשוט – היא הייתה צריכה לתת לי מעצמה, משהו שיעזור לי, שיוכל לקדם אותי ורק אז לשים את ההמלצה שלה.
בנוסף, היא הייתה צריכהת לתת למייל כותרת שמשקפת את התוכן האמיתי שלו, ואז לא הייתי פותחת אותו ומרגישה מרומה…
תחשבו לפני שאתם שולחים מייל לרשימה שלכם, האם מי שפותח אותו ירגיש שזה היה שווה את זה? (גם ככה באותו יום הוא קיבל 70 אי-מיילים נוספים חוץ ממך שחפרו לו…).
לסיכום
תשמרו על הרשימה שלכם בשבע עיניים!
זאת הקהילה שלכם ואתם מנהיגים אותה. הם מקשיבים לכם.
אל תתייחסו אל האנשים ברשימה שלכם כאל כספומט שאפשר לחלוב אותו, למכור ולדחוף לו כל דבר. תמדדו היטב את סוג המאכלים בהם אתם מפנקים את הקהילה שלכם, כי מי שנכנס למסעדה טבעונית כנראה לא בא כדי לקנות סטייק ועם כבר החלטתם להמליץ על סטייק, תטעמו קודם בעצמכם.
מקווה שאהבתם את הפוסט, תנו תגובה
נוגה וידר
אסטרטגיית מיתוג ושיווק יצירתי
אגב,
אם בא לכם לעשות שיתופי פעולה מוצלחים שגם יגדילו את הרשימה שלכם וגם יוסיפו לכם מוניטין (וכמובן גם הכנסות) כדאי לכם לבדוק את הסדנה שלי כסף לשיתופי פעולה.
אני שרופה על שיתופי פעולה! אבל רק כאלה שלא ישרפו את המותג…
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.